    From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Date: Sat, 4 Dec 2004 21:53:08 +0100

    "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>
    news:cot7hu$tt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > To już mamy dwóch - Doktor Grzegorz K. Ph.d i ks. Robak, nie za
    > dużo jak na jedną grupę?
    > A może jesteście jedną i tą samą osobą? Stylistyka wypowiedzi
    > by na to wskazywała ;)
    > nn

    Więc brnie dalej bezmyślnie w obrzucaniu g&wienkami, doklejając
    personalne etykietki, klasyfijując pustosłowiem.
    chech,, sprawiasz wrażenie naćpanego niewyżytego seksualnie
    masohisty. hehe
    PS. przepraszam grupowiczów za wypowiedź nie w tematyce grupy
    ale mam szansę do obrony więc poniekąd jednak TG. :-)
    Edward Robak