    From: "Paweł" <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT
    Date: Fri, 30 Sep 2005 12:38:35 +0200

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dhj2s5$mh3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mozesz opisac konkretne objawy? Rowniez mam modem GC85, niby dziala,
    > sporadycznie jednak zrywa polaczenie, a pozniej ma problemy z zalogowaniem
    > sie do sieci (brak polaczenia etc.)

    Dokładnie tak.
    Albo loguje się od razu od pierwszego kliknięcia.
    A jak nie to generuje różne komunikaty.. a to inicjalizuje się do upadłego..
    a to łączy, łączy i nic.. czasem brak połączenia.

    Generalnie pokazuje, że zasięg jest, smsy wysyła, ale nawiązanie połaczenia
    często się nie udaje. Czasem pomaga wyciągnięcie/włożenie modemu i ponowne
    włączenie się do sieci.

    Dodatkowo sam modem przy włączeniu komputera/lub wyjściu z uśpienia jest
    losowo rozpoznawany jako Sony-Ericsson lub standardowy modem PCMCIA. Przy
    tym drugim program do jego obsługi oczywiście nie startuje. To chyba jednak
    kwesta wspomnianej niekompatybilności z nowszymi komputerami.

    --
    Paweł