  • Data: 2003-08-21 06:13:25
    Temat: Re: OSZUSTWO na ALLEGRO prosze o pomoc
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykra sprawa z tym oszustem. Widzę jednak że dla Ciebie jeszcze większym
    > problemem jest to, że ktoś nazwał Cię Żydem. Pamiętaj, że w Polsce Żydem
    > zostaje się z nominacji a nie z urodzenia - Ty właśnie zostałeś
    nominowany.

    > Ja osobiście nie widzę nic obraźliwego w nazwaniu kogoś Żydem, facet po
    > prostu popełnił błąd rzeczowy, a Twoje ubolewanie akurat w tej kwestii
    jest
    > dla mnie oślizgłe i obrzydliwe.

    Jest jeszcze cos takiego jak kontekst w ktorym ktos CIe tak "NOMINUJE"
    Zero podstaw mimo to padlo i w kazdym mailu jakies pierdoly o
    CHRESZCIJANSTWIE w moja strone. Ja sobie nie zycze bo dla mnie ten kontekst
    nie ma w ogole racji bytu a ze ktos ma zjechane z czola to coz.

    PS. Dzieki za super POMOC jestes wielki
    I jak juz to "oślizłe"