  • Data: 2008-01-28 13:01:39
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Wiem.
    > Dlatego tym się zająłem bo to jedna wielka granda. :(
    >
    > Dobrze, że jeszcze mogę oglądać DVD na innym odtwarzaczu niż oglądałem 1
    > raz a i płyty CD słuchać na różnych a nie tylko na tym co pierwszy raz
    > no i książkę na różnych biurkach a nie na tym co pierwszy raz ;)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    to jeszce jest do przyjecia gorzej z licencją na kobiete
    tylko tą co pierwszy raz i tylka tak jak pierwszy raz

    w dodatku dno całkowite jak ten pierwszy raz był w burdelu

    zgodnie z licecncja udzielam pozwolenia na tylko jednokrotne
    przeczytanie mego tekstu

    powtórne przeczytanie jest złamaniem umowy licencyjnej i bedzie scigane
    przez prawo