  • Data: 2003-02-07 15:32:22
    Temat: Re: OD KIEDY SĄD NALICZA ODSETKI-POMOCY!!
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tam wielkim prawnikiem nie jestem, a tym bardziej jasnowidzem. Jednak
    cosik mi się zdaje, że przed wniesieniem sprawy na wokandę zapewne było
    jakieś wezwanie do naprawienia szkody.
    Wówczas możliwe jest a nawet zasadne wnioskowanie o naliczenie odsetek od
    dnia upłynięcia terminu wyznaczającego termin naprawienia szkody. Sąd jeśli
    uzna racje strony wnioskującej w zakresie odszkodowania zapewne przyzna też
    odsetki naliczone od upłynięcia wyznaczonego terminu naprawienia szkody.

    Stan_Z

    Stan_Z