  • Data: 2002-11-27 20:19:37
    Temat: Re: OC25lat
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:as1s1u$raj$1@news.tpi.pl...
    > Ale chyba prawo w takim przypadku nakazuje to zdefiniować jednoznacznie co
    > oznacza
    > ukończenie 25lat i przypuszczam że powinno być to gdzieś zdefiniowane
    > ściśle
    > <i tego głównie chciałem się dowiedzieć>
    > a nie uzależnione od widzimisie ubezpieczyciela. W końcu wystawiają umowy
    > które wiążą prawnie obydwie strony i nie może być tu wolnej amerykanki.
    > To co pisze to logiczne wniski, ale jeżeli okaże się że PZU nie podlega
    > prawą
> [...]

    OK. Zacznijmy od początku, bo nie rozumiesz.
    I zacznijmy tak:
    1. pokaż mi fragment _umowy_ (nie taryfy, wniosku, czy czegokolwiek
    podobnego, _umowy_), gdzie będzie napisane, że osoby do 25 lat dostają
    zwyżkę.
    Jak mi pokażesz taki fragment to możemy rozmawiać dalej...

    Pzdr
    Brodek

    --
    O ubezpieczeniach: