  • Data: 2005-08-30 21:53:49
    Temat: Re: OC i rower
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to czy w zwiazku jazda rowerem wskutek ktorej nastapil nieszczesliwy wypadek
    przysluguja temu jakies swiadczenia zgodnie z kodeksem ruhcu drogowego ?bo w
    pzu pani mowila ze ona porowna zeznania z protokolami z policji i policja
    jeszcze musi ocenic stan trzezwosci i czy posiadala tata dokumenty
    upowazniajace go do jazdy rowerem... czyli po co to wszystko ?

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@g...removethispart.pl> napisał w
    wiadomości news:df2kat$237$1@nemesis.news.tpi.pl...