    From: o...@p...fm
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC PZU I ZBYCIE POJAZDU
    Date: 10 Oct 2006 15:27:35 -0700

    Brodek napisał(a):
    > Użytkownik <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1160502010.526946.84820@e3g2000cwe.googlegroups
    .com...
    > <ciach>
    >
    > PZU najprawdopodobniej dokonało tzw. rekalkulacji składki.
    > Mają do tego prawo po przejściu pojazdu na nowego własciciela jeśli ten (tzn. w tym
    przypadku Ty) nie wypowiedział w ciągu 30 dni umowy ubezpieczenia zawartej przez
    poprzedniego posiadacza pojazdu.

    > Jeśli sama nie potwierdziłaś wierzytelności to mają 3 lata na jej ściągnięcie lub
    oddanie sprawy do sądu. Możesz próbować ich olać, ale jeśli będą zdesperowani to
    kasę tę ściągną..

    > Sprawy powyższe reguluje _ustawa_ o ubezpieczeniach obowiązkowych.
    > Nieznajomość prawa szkodzi.
    > Ufanie na słowo ludziom, którzy biorą prowizję i reprezentują nie nas, ale naszego
    kontrahenta szkodzi jeszcze bardziej.. Smutne bardzo, ale prawdziwie.

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > Brodek
    >
    > --
    > http://DziennikUbezpieczeniowy.pl/
    > http://MiesiecznikUbezpieczeniowy.pl/

    Brodek, wielkie dzieki!wiem, ze nieznajomosc prawa mnienie tlumaczy,
    ale szujostwo agentow i BOK Pzu nie zna granic. Bylam uczciwa i poszlam
    sie zapytac, a teraz po 2 latach dostaje w d...,eh