  • Data: 2004-10-13 20:40:35
    Temat: Re: OC Hestia - zaniżenie wartości auta.
    Od: Agnieszka <agnieszka@USUN_TOmalicki.info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-05 22:52, Robert Tomasik napisał :

    > Moim zdaniem nie mają prawa wziąć ceny z umowy, bo ta nie ma nic do rzeczy.
    > ja Ciebie na przykład lubię
    Miło mi - ja Ciebie też:)
    i Ci mój samochód sprzedam za 100 zł. Czy to
    > oznacza, ze taka jest jego wartość rynkowa?

    A więc Pani z Federacji Konsumentów również tak uważa. Obecnie to oni
    przejęli sprawę i odwołują się w moim imieniu. Jak to nie pomoże, sprawa
    trafi do sądu (również z pomocą Federacji).
    Dam znać jak się sprawa skończyła.

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam,

    --
    Agnieszka 'Kubagula' Kubaszczyk
    agnieszka@bez_spamu_malicki.info