  • Data: 2007-08-13 08:36:41
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prawna? Denat zapewne ;-/
    >
    > Przy wielu napastnikach nóż jest do kitu. Lepszy byłby miecz. Albo
    > choćby większy rozpylacz gazu. Paralizator byłby równie nieskuteczny,
    > ale przynajmniej odpada problem upierdliwego prokuratora.
    >
    > No i zawsze możesz sobie kupić czarnoprochowca.
    >
    > Sytuacja prawna w przypadku uszkodzenia napastnika... Cóż, obecnie
    > jestem skarżony z oskarżenia prywatnego przez bandziora z firmy
    > 'ochroniarskiej' Delta Security w Wrocławia. 'Biedaczek' napadł mnie z
    > trzema podwładnymi i najpierw próbowali rozboju (zmuszenie do
    > określonego działania),

    to nie jest rozboj, rozboj jest to przemoc polaczona z rabunkiem.
    Jezeli ta proba zabrania aparatu miala by scisly zwiazek z przemoca
    (bez odstepow czasowych) to wowczas bylby to rozboj.
    Chyba ze Ci kazano dac aparat bo .....

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.