  • Data: 2020-04-24 16:24:04
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Nie przeczytałeś mojego posta z wczoraj z godz. 16:48.
    >Ja wiem, że usenet jest do pisania, ale czasem też do czytania ;-)

    To pisz w jednym poscie, a nie w trzech.
    Czyli sprawa z 2013, a moze nawet z 2009, i dotyczy AH1N1/2009.

    Tak swoja droga - to u Niemcow tez czasem umiera ze 30 tys ludzi
    wiecej niz normalnie, a wpisuja im rozne przyczyny, a nie grype.

    A i z grypą jest problem, bo wpisują jako przyczyne jak jest
    potwierdzona testem wirusowym, ale wpisuja tez, gdy lekarz domysla sie
    na podstawie diagnozy.
    I obu takich przypadkow jest stosunkowo malo - tzn wpisanych w akty
    zgonu.

    Grypa to nie jest choroba smiertelna ! :-)

    J.