  • Data: 2020-04-21 23:08:20
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 22:36:55 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9f5968$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Tomasik <r...@g...pl> :
    html

    >Ponieważ nie da się ustalić, to zostaje analizować, czy ogólna
    >śmiertelność z powodu koronowirusa wzrosła. Wygląda na to, ze
    >niespecjalnie. Trzy lata temu było gorzej.

    No ale to są zupełnie inne wirusy, inny okres inkubacji, na grypę jest szczepionka,
    na
    obecnego nie ma, w przypadku grypy nie stosuje się takich środków, jak w przypadku
    covid-19(izolacja, maski, rękawiczki, zakazy poruszania, zamykanie całych działów
    gospodarki, a jestem zdania, że nawet w przypadku grypy sezonowej powinno się nosić
    maski), nie mamy jeszcze pełnych danych o covid-19, dane o zgonach mogą być
    zafałszowane
    in minus, w dodatku nie jesteśmy nawet w połowie pandemii.
    Jak się to skończy, to samo opracowywanie danych może potrwać nawet kilka lat, i jak
    chcesz to dzisiaj porównywać? Awykonalne.