  • Data: 2020-04-21 17:17:37
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2020 o 14:44, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    > Nie. Nie czytałem tam nic :-)
    > Oszustwo z nadzwyczaj wielką śmiertelnością. Jak dotąd, śmiertelność w
    > Europie nie przekroczyła tej z sezonu sprzed 3 lat. Słyszałeś wtedy o
    > jakiejś pandemii? Czy choćby o epidemii? czy choćby o jakiejś
    > podwyższonej liczbie zgonów?

    Czyli ludzie w DPSach (nie tylko w Polsce) akurat w tym sezonie
    postanowili sobie umierać ponad średnią?

    https://tvn24.pl/lodz/koronawirus-w-polsce-dps-w-kos
    zecinie-wolontariusz-opowiada-o-sytuacji-i-pracy-w-d
    omu-pomocy-spolecznej-4558328

    "Bo sytuacja w DPS-ie, od wczoraj "moim", stała się beznadziejna.
    Przyszły wyniki testów pobranych od pensjonariuszek: 17 pozytywnych, w
    tym u pielęgniarki."

    "Chwilę potem decyzja: ewakuacja! Zjeżdżają się karetki z całego
    województwa. Nas wzięli na kwarantannę do Ośrodka Sportu i Rekreacji w
    Koszęcinie. Razem z nami też dziewięć pensjonariuszek, co podobno były
    zdrowe.

    Podobno.

    Już na miejscu dwie z podopiecznych zaczęły się źle czuć. No to je
    oddzieliliśmy od reszty."

    "Dzwonię do sanepidu, pytam o wyniki naszych testów.

    - Wasze są negatywne. Ale pięć z siedmiu pensjonariuszek chorych Będą
    wywiezione - słyszę.

    No cholera, gdybym nie zadzwonił, to byśmy nawet tego nie wiedzieli.
    Nikt nie zadzwonił!"

    "- Czy było warto? Nie wiem. Zobaczę, jak wrócę do domu i to przemyślę.
    Najgorsze jest to, że pięć pań, którymi się zajmowaliśmy, już nie żyje.
    Oby reszta wydobrzała, bo całe to siedzenie i pomaganie będzie psu na
    budę - mówi."

    Normalnie wzięli i umówili się, że pięć z nich umrze, żeby pan z
    wolontariatu mógł zrobić wywiad w TV. Zwykłe oszustwo i ściema...

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Pozdrawiam
    Piotr