  • Data: 2009-06-10 09:59:29
    Temat: Re: O Allegro - nie respektuje własnego regulaminu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Znajoma kiedyś ich o to pytała. I faktycznie -- biorąc pod uwagę
    > przepisy, powinni (ale nawet wówczas nie muszą) reagować tylko na
    > wiarygodne informacje o bezprawności materiałów.
    > Allegro przyjęło, że wiarygodne informacje o podróbkach są od
    > przedsiębiorstw zainteresowanych ochroną swoich znaków, zaś cała reszta
    > to robota konkurencji.

    Podróby swoją drogą, ale my tu o manipulacji słowami kluczowymi.
    Wpiszesz sobie jedną markę, czy jeden rodzaj produktu, a
    wyskakuje 50 innych. Taaaa... jestem konkurencją bo chciałem
    kupić kurtkę puchową :-D od przedsiębiorcy. Zaiste argumentacja
    Allegro, jak zawsze, jest na poziomie ośmiolatka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE