  • Data: 2009-12-16 08:47:42
    Temat: Re: Numer rejestracyjny
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strasznie nie lubię zamieniać USNET-u w udawadnianie, kto ma rację, no ale
    > przeczytaj ze zrozumieniem choćby nawet to, co sam zacytowałeś. Ja pisałem
    > o ZATRZYMANIU, a nie o POGONI. Nie każde zatrzymanie przestępcy połączone
    > jest z pogonią,a pod centrum handlowym, to większość zatrzymań polega na
    > przejęciu już ujętego przez ochronę sprawcy.

    ja jednak musze sie zgodzic z teza, ze jak przyjechali sluzbowo np. po
    zatrzymanego to powinni zaparkowac w kazdym miejscu ale nie na miejscu dla
    inwalidow. Nie byloby tej glupiej dyskusji. Chodniki przed centrami sa
    szerokie i zaparkowanie na chodniku dawaloby szanse na twierdzenie, ze sa
    sluzbowo. A nie malo jest w sieci przykladow, ze parkuja jak chca na
    zakazach, miejscach dla inwalidow i tym podobnych.

    Czy policjanci sa karani? Jak bardzo podpadna i trzeba takiego zgnoic to
    tak. Czyli w 99,99% przypadkow nie spotyka ich zadna kara. No chyba ze
    trzeba medialnie pokazac, ze sa karani to oczywiscie mandat dostanie.

    Icek