  • Data: 2009-12-17 07:59:39
    Temat: Re: Numer rejestracyjny
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli to był parking centrum handlowego - jak już raz tu pisałem - to
    > parkując na miejscu dla inwalidy nie popełniasz wykroczenia. Tabliczka ma
    > jedynie znaczenie organizacyjne.

    nie no pewnie. Ja mowie o spolecznym aspekcie. Policja powinna dawac wzor do
    nasladowania. Jak oni parkuja to czemu nie ja? Ja tez moge sie spieszyc. Mi
    tez moze byc za daleko bo mam przemokniete buty i nie chce chodzic po
    sniegu. Czy ja jestem gorszy? To czemu mam parkowac dalej ?

    Gdyby policja byla wzorem do nasladowania i miala nieskazitelna opinie to
    nikt nie przypuszczalby, ze oni tam przyjechali na frytki.

    np. we wro jest miejsce oznaczone na chodniku "dla policji" (magnolia). I
    nie ma problemu. Jak przyjada to ich miejsce przy samym wejsciu jest caly
    czas wolne.

    Icek