    Subject: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 19 Mar 2017 22:06:07 +0100

    W dniu 19-03-17 o 16:01, cef pisze:

    > zadziałać w banku czy w telefonach, bo w sprawie kołder, garnków,
    > kredytów, produktów prozdrowotnych, wczasów, nauki języków itp,
    > to nie zadziała, bo zbyt dużo tych spamerskich firm jest

    Ci, którzy dzwonią na naziemne numery najprawdopodobniej faktycznie je
    losują. Dlatego tak dzwonią, by wiedzieć do jakiego miasta. Dzwoniący na
    telefony komórkowe mają dostęp do jakiejś bazy łączącej numer z miastem
    - przeważnie. Bo zdarzały mi się telefony z Wrocławia w sprawie węgla i
    ponieważ dostawa była gratis, to już niemal się złamałem - tylko pieca
    na węgiel nie mam.

    Moim zdanie w dobie powszechnego dostępu do netu te telefony, to jakiś
    przeżytek. Jak coś potrzebuję, to sobie wygoogluję.