    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 23 Apr 2020 01:16:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nowy dowód - tylko epuap
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 09:53:50 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
    > Potrzebuję nowy DO. Zadzwoniłem do urzędu - niedasie inaczej niż przez
    > epuap.

    Kiedy dzwoniłeś?

    https://www.fakt.pl/pieniadze/prawo/koronawirus-od-s
    rody-22-kwietnia-w-urzedzie-zalatwisz-wiecej/jefcbqy

    Aczkolwiek napisali "zgłaszać się po dowody"
    Ale może jednak i wnioski przyjmować będą.
    Może ściągnij taki wniosek via net, wypełnij, zanies do urzędu. Sekretariaty
    działają, ew skrzynki podawcze na dokumenty mają.
    Albo jednak załóżcie ten epuap. Opozycja wróci kiedyś do władzy to i państwo
    teoretyczne być przestanie;)
    Epuap nie gryzie, potwierdzisz przez bank lub w starostwie chociażby.
    Ja w ubiegłym tygodniu potwierdzałem w starostwie właśnie
    Wniosek o dowód w epuap banalna sprawa, wpisujesz dane, wstawiasz fotkę walnięta
    smartfonem i za kilka tygodni odbierasz dowód.
    Ps
    Dziwi mnie takie podejście ze ludziska jednak wolą po urzędach łazić jak można
    zdalnie wiele spraw załatwić.
    Ale ja truskawki cukrem.