  • Data: 2012-06-09 21:36:32
    Temat: Re: Nowy deweloper + umowa rezerwacyjna - jakie zagrożenia?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupuj wybudowane, gotowe, najlepiej w stanie surowym żeby było widać że
    > nie z papieru. Nie kupuj obietnic.

    Też popieram kupno gotowego, pomimo że będzie droższe.

    Swoją drogą dziwne, że deweloper nie ma jeszcze nawet pozwolenia na
    budowę. Wszak je się dostaje w zasadzie bezkosztowo, jak się ma ziemię i
    projekt budowlany oraz mpzp i zapewnione media. W tym przypadku może być
    tak, że deweloper dopiero sonduje zainteresowanie, więc ja bym jeszcze
    jakieś kary dla dewelopera przewidział, za wycofanie się z budowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek