eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw? › Re: Nowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw?
  • Data: 2009-09-08 18:56:35
    Temat: Re: Nowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > Gwarancja nie jest obowiązkiem, to dodatkowa umowa. Czy w ogóle
    > sprzedawca jej udzielił? Bo tylko wtedy można się na nią powoływać.
    > Zawsze można reklamować z powodu niezgodności, ale chyba przyznasz,
    > że w momencie odbioru towar był zgodny z tym co zamówiłeś. A to że
    > był miernej jakości to inna sprawa.

    do 6 miesięcy domneimywa sie że niezgodność któa sie pojawiła była obecna
    także w chwili sprzedaży, potem trzeba to udowodnić.

    ale

    trzeba mieć doczynienia z firmą a nie z panem kowlskim który sprzedal jedną
    parę sandałów, jeśli jednak sprzedaje ich wiećej to nawet jak nie daje
    rachunków to prowadzi działalność handlową (US by to zuanł za DG)