    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowe przepisy o przepadku wowaru ulicznych handlarzy
    Date: Fri, 16 Sep 2011 13:41:53 +0200

    > Użytkownik "Marcin N" Właśnie w TVN CNBC jakiś prawnik opowiadał, jak to
    > najnowsze przepisy pozwalają strażnikowi miejskiemu decydować, czy zabrać
    > handlarzowi ulicznemu jego towary i jak to handlarz może potem przed sądem
    > UDOWADNIAĆ swoją niewinność.
    > Powiedzcie mi, że się przesłyszałem. Toż to totalny bubel prawny.

    Wyraznie nie doslyszales. Straz miejska nie ma takich uprawnien aby
    cokoliwek rekwirowac. Malo tego. Straz miejska nie ma nawet uprawnien
    aby z zajmowanego pasa drogi lub miejsca do tego nie wyznaczonego
    usuwac nielegalnie tam handlujacych. Straz miejska moze co najwyzej
    asystowac przy dzialaniach wlasciwych do tego organow.
    AM