    From: "b." <skasuj.to,i.tamto.artur.bukowski@gmail.com.a.z.tym.wiadomo.co.zrobic.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowa działalność gospodarcza i dotacje unijne
    Date: Tue, 6 Mar 2007 22:11:40 +0100

    > odroczenie od wojska tzn byc studentem wystarczy ?

    mi wystarczylo (btw student dzienny nie moze byc bezrobotny;p i nie ma
    szansy na 12kpln)

    > po okolo 2-3 tygodniach mozna juz podpisac umowe ? po jakim czasie
    > przelewaja kase na konto ? co mozna kupic a czego nie mozna kupic za ta
    > kase ? czy moze to byc samochod komputer komorka itp ?
    > trzeba pisac jakis biznes plan czy ot tak o daja ta kase na "byle co"

    kasiory nie mozesz przeznaczyc na działalność związaną z przemysłem
    transportowym, stoczniowym, rolniczym, wydobywczym, jakimistam jeszcze. jest
    w jakims regulaminie, nie pamietam dokladnie. nie mozna kupic samochodu,
    abonamentów, oplacic opłat, wynając lokal, tez w regulaminie pisze.
    komputer moze byc, meble do biura tez

    u mnie starczy SWOT, ale widzialem na stronach "obcych PUPów" ze biznesplany
    są wymagane

    > wpadlem na pomysl zamiast zatrudniac sie w firmie rodzinnej zaloze wlasna
    > dzialanosc, ZUS bedzie niski i dodatkowo 12 tys na drodze nie lezy
    ja pracuje na swoim starym PCcie na umowe o dzieło i sobie dobrze radze ;p
    po ostaniu kasiory bede robil to samo na 24'' LCD, 2rdzeniach i 2GB ramu ;p