    From: kuba <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Notariusz wymaga zaswiadczenia z WM - czy slusznie?
    Date: Fri, 05 Dec 2008 10:22:28 +0100

    Wwieslaw pisze:

    > Po zajrzeniu do KC sklonny jestem z Toba sie zgodzic (na chlopski
    > rozum), zobaczymy co na to notariusz (a tego zapewnia kupujacy niestety).

    Haczyk prawdopodobnie jest w art. 22 ust. 3 pkt 5a w związku z ust. 2
    tego artykułu. Natomiast, moim zdaniem, nie powinien on być w tym
    przypadku zastosowany, dlatego że zmiana wysokości udziałów dotyczy
    tylko ciebie i twojego kontrahenta, a każdego inne właściciela lokalu
    już nie. Daje się to bezproblemowo przeprowadzić - po prostu Twój udział
    odpowiednio się zmniejszy, a jego odpowiednio zwiększy (powierzchnia
    twojego lokalu - powierzchnia garażu / powierzchnie wszystkich lokali; u
    niego to samo, tylko +). Wysokości wszystkich innych udziałów pozostają
    bez zmian.

    pozdrawiam i powodzenia
    kuba