  • Data: 2019-10-25 08:38:35
    Temat: Re: Notariusz i trzech rozbójników
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 października 2019 18:43:50 UTC+2 użytkownik Robert
    > Wiesz, jeśli porwanemu zagrozili, ze mu żonę zamordują (przykładowo), to
    > niekoniecznie musiał notariuszowi powiedzieć, że czuje się porwany.

    Kilkanaście razy zdarzało mi się korzysta z usług notariusza i poza przypadkiem
    poświadczania własnoręczności podpisu innych czynności nie dawało się załatwić
    wchodząc ot tak z ulicy.
    Trzeba przynieść dokumenty, notariusz się z nimi zapoznaje i najwcześniej następnego
    dnia umawia na podpisanie aktu.
    Poświadczenie podpisu robili od ręki ale już na zwykłe pełnomocnictwo czekałem do
    nastopnego dnia
    Więc coś w tej historii dziennikarze ubarwili raczej jeśli faktycznie chodziło o
    czynność notarialna gdzie poszkodowany mógł stracić 2mln.