  • Data: 2019-10-25 13:28:21
    Temat: Re: Notariusz i trzech rozbójników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W artykule napisano (fakt, że w "Fakcie"):

    >"- Policjanci wkroczyli do pomieszczeń kancelarii dosłownie w
    >ostatniej chwili. Poszkodowany miał właśnie zostać zmuszony przez
    >sprawców do podpisania niekorzystnej dla siebie umowy, [...]".

    >Dziwne to. Przy notariuszu go zmuszali do podpisania umowy? No chyba
    >że i notariusza zmuszali do parafowania, ale przecież tak podpisana
    >umowa nie może być ważna.

    A trzeba zmuszac przy notariuszu ?
    Przed drzwiami mowisz "podpiszesz u notariusza, albo kulka w łeb",
    pokazujesz pistolet, wchodzicie ...

    I teraz zalozmy, ze klient wyrywny, mowi "panie, oni mowia ze mnie
    zabija jak nie podpisze, dzwon pan po policje" ...
    i co notariusz robi ?
    Szczegolnie jak widzi jednego zdenerwowanego i trzech bykow ...

    Ale to i tak duze ryzyko, wiec moze lepiej miec umowionego notariusza
    ... albo nawet notiariusz szefem tych bykow :-)

    J.