  • Data: 2007-03-11 21:40:16
    Temat: Re: Noszenie broni przez agentów ochrony
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > co jeat imho dość głupie

    Ma to chronić przed:
    - prowokowaniem innych osób np. do próby zabrania broni lub zaczepki,
    - niekontrolowanym wystrzałem (należy zwrócić uwagę, że w większości przepis
    ten dotyczy prywatnych użytkowników broni, których znaczna część nie ma zbyt
    dużej praktyki z bronią, a nawet szkoleni w tym zakresie policjanci tylko w
    wyjątkowych wypadkach noszą broń odbezpieczoną /w Polsce/).