eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Tue, 31 Jan 2023 15:39:41 +0100

    W dniu 31.01.2023 o 10:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.rp.pl/kraj/art14208311-politycy-napisli-prawo-dl
    a-krauzego
    > www.rp.pl/kraj/art6461731-ryszard-krauze-skorzystal-
    na-zmianie-prawa
    > www.old.uwazamrze.pl/artykul/803014/artykul-585-znik
    > https://forsal.pl/artykuly/1092971,ryszard-krauze-zn
    ow-ma-klopoty-tym-razem-chodzi-o-reprywatyzacje-sylw
    etka-biznesmena.html

    Długie - jeśli zmieniono pod krauzego to oczywiście piętnuję. Inna
    sprawa, że krauze nie miał nieograniczonego wpływu na prawo przez dwie
    kadencje więc jednak trochę inny kaliber. No ale jeśli było tak jak
    sugerujesz to piętnuje, tylko trochę mniej niż pokurcza.

> [...]
    > głosowanie nad moim sprawozdaniem. Wtedy wicemarszałek Małachowski,
    > który prowadził obrady, powiedział: ,,Nie będzie żadnego głosowania, bo w
    > okresie kampanii wyborczej władzę nad wyborami sprawuje Państwowa
    > Komisja Wyborcza, a partie, jeżeli chcą, mogą składać zażalenia do Sądu
    > Najwyższego". To była historyczna decyzja, bo w tym okresie obowiązywała
    > jeszcze stara konstytucja i o ważności wyborów decydował Sejm. A
    > Małachowski powiedział: ,,Nie, o ważności wyborów decyduje Sąd Najwyższy".
    >
    > Czyli jednoosobowo zmienił obowiązujące prawo?

    Stare dzieje - raczej nie miałem wtedy jak protestować - natomiast był
    to wtedy nieco dziki kraj...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!