  • Data: 2005-07-15 16:09:34
    Temat: Re: Niuczciwy lokator,- czy tak można?
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciekawi mnie art. 343 KC a zwlaszcza fragment o posiadaczu
    nieruchomosci, ktory moze wlasnym dzialaniem przywrucic stan posiadania,
    jesli twoja nieruchomosc jest zajmowana przez jakies obce ciala to
    bierzesz je i wywalasz z nieruchomosci przywracajac stan poprzedni , czy
    tak?? pozostaje tylko kwestia czy policja interweniowalaby jakbys zaczol
    cos takiego robic, najlepiej przejdz sie na najblizszy komisariat i
    popros o rozmowe, policja ci powie co w taki wypadku zrobi, jesli ci
    pomoze to jedz z nimi na miejsce, jesli beda przeszkadzac, to sprawa do
    sadu o usuniecie "lokatorow",
    PS tak sobie w myslach wyobrazam taka sytuacje ze ktos rozbija sobie
    namiot na mojej posesji i policja nie miala by go usunac natychmiast
    tylko czekac na wyrok sadu, to jakies chore, wedlug mnie to to powinna
    policja wyniesc tych lokatorow chodzby jutro
    PS2 a nie bylo moze juz takich spraw, bo cos mi swita ze w telewizji
    widzalem jakis program o tym