    From: "P" <pawelwg@bez_spamu.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niuczciwy lokator,- czy tak można?
    Date: Thu, 14 Jul 2005 16:25:41 +0200

    Dostałem na priv kilka podpowiedzi zaczerpniętych z "życia" sugerujących
    wejście do swojego mieszkania i zabarykadowanie się w nim.
    Pomijając już tutaj kwestię owej babci stale tam przebywającej i ewentualne
    oskarżenie o kradzież wątpliwości moje budzą nastepstwa art. 342 Kodeksu
    Cywilnego i w konsekwencji groźba zastosowanie przeciwko mnie powództwa o
    przywrócenie stanu posiadania z art. 344KC
    Z drugiej jednakże strony przecież następstwem takiego naruszenia posiadania
    byłoby przywrócenie stanu posiadania zgodnego z prawem, bo umowa najmu od
    dawna jest skutecznie wypowiedziana (tak zakładam) i moje prawa własności
    przyznane były (kiedyś) mi przez sąd- (nabycie spadku)a sytuacje taką (?),
    opisano w par.1 tegoż artykułu.
    jak to zatem rozumieć?

    Przy okazji,- czy muszę zapewniac im mozliwość (na moje konto) poboru
    mediów?