  • Data: 2006-02-19 17:09:09
    Temat: Re: Nilelegalne oprogramowanie raz jeszcze
    Od: "Valdi" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MiKeyCo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dta749$asj$1@news.task.gda.pl...

    > 1. Do niczego się nie przyznaj.

    Dzięki za radę

    > 4. Jeśli możesz to od razu przygotuj się do obrony, weź adwokata. Dobrego.

    Ok, tylko, że nie wiem, czy mnie na niego stać. Ile to kosztuje ?
    Co mogę w ten sposób wywalczyć ?
    Jaki przewidujesz scenariusz w opcji najbardziej optymistycznej i
    pesymistycznej.
    Wogóle nie znam rynku, możesz kogoś polecić we Wrocławiu ?
    Czy będzie mi się należał adwokat z urzędu ?

    Czy zeznając, że wszystko mam z sieci lokalnej w akademikach, i że 99%
    kompów w ten sposób wygląda (nie tylko na mojej uczelni)
    nie włożę przysłowiowego kija w mrowisko ?

    Czy ta sprawa może mi zaszkodzić w aspekcie pracy na uczelni ?

    --
    Pozdrowionka
    Valdi