  • Data: 2006-02-19 21:16:22
    Temat: Re: Nilelegalne oprogramowanie raz jeszcze
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi napisał(a):
    > Co mogę w ten sposób wywalczyć ?

    Praktycznie wszystko - uniewinnienie i zwrot sprzętu.

    > Jaki przewidujesz scenariusz w opcji najbardziej optymistycznej i
    > pesymistycznej.

    Najbardziej optymistyczny to uniewinnienie. Dobry adwokat znający
    problematykę da radę.
    Najbardziej pesymistyczny, wg. tego co opisałeś, to kara pozbawienia
    wolności w zawieszeniu. Najbardziej prawdopodobny - grzywna oraz
    przepadek sprzętu.

    > Czy zeznając, że wszystko mam z sieci lokalnej w akademikach, i że 99%
    > kompów w ten sposób wygląda (nie tylko na mojej uczelni)
    > nie włożę przysłowiowego kija w mrowisko ?

    A jak sądzisz? Oto masz przykład hipokryzji. Jako dodatkową motywację
    do obrony dam Ci tylko jedno pytanie - jak sądzisz, jakie jest
    prawdopodobieństwo, że prokurator, który będzie Ciebie oskarżał, ani
    razu nie popełnił przestępstwa z artykułu z którego Cię oskarży?
    Dodatkowo weź pod uwagę, że owy prokurator ma immunitet, tajemnicą
    poliszynela jest (było!) piractwo nawet na komputerach służbowych w
    policji, a sytuacja w kraju jest jaka jest. Nie daj się zrobić kozłem.

    > Czy ta sprawa może mi zaszkodzić w aspekcie pracy na uczelni ?

    Oj, zależy. Właśnie dlatego się broń.

    pzdr
    MiKeyCo