eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNikt mi nie pomogl :-( bylo "Koszty komornika a sprawa karna" › Re: Nikt mi nie pomogl :-( bylo "Koszty komornika a sprawa karna"
  • Data: 2003-04-01 19:38:55
    Temat: Re: Nikt mi nie pomogl :-( bylo "Koszty komornika a sprawa karna"
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ciekawie się robi...
    Nooo, tez sie zdziwilem, co prawda nie samym faktem pobierania zaliczki, bo
    o niezgodnosci z Konstytucja nie mialem zielonego pojecia, tylko kwota - na
    co komornik odpowiedzial mi, ze on za darmo nie pracuje: benzyna, czas itp,
    a jak wyegzekwuje pieniazki to mi odda.

    > W prostych żołnierskich słowach: od 10 marca komornik nie może pobierać
    > od wierzyciela "zaliczki" za egzekucję.
    Wiec wypada mi isc do niego jeszcze raz z wypisanym wnioskiem i powiedziec
    mu, ze jego (ewentualne zadanie 150,-) jest niezgodne z prawem i powolac sie
    na wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dn 24.02.2003 sygn. akt K 28/02?

    Bylem u komornika dokladnie 26 marca, wiec wobe tego dlaczego wprowadzil
    mnie w blad? Jak z nim gadac? Ostro, czy nie? Dodam, ze w instytucjach typu
    sad, prokuratura, urzedy troche potulnieje :-))

    Dzieki za linka!
    --
    PZDRW
    Wi