eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku) › Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
  • Data: 2023-08-08 09:27:29
    Temat: Re: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 8 Aug 2023 01:24:54 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 07.08.2023 o 22:29, J.F pisze:
    >>>>> Jest ćwierć kilosa pełnoprawnej rozbiegówki - potem dodatkowe 100
    >>>>> metrów, dalej od biedy awaryjny jakby coś bardzo nie tak poszło.
    >>>>> Radiowóz na czerwonych bombach z przodu i z tyłu.
    >>>> Dwa do wjazdu troche mało.
    >>>> Czy raczej jeden z tyłu.
    >>>> SzczegĂłlnie jak im zalezy, zeby konwĂłj jechal w jednej kolumnie.
    >>> Dwa to minimum przepisami wymagane - jak chcą to moga więcej.
    >> Ja tylko o tym, ze jak jeden z przodu, a kolumna dluga, to tego
    >> tylnego jeszcze nie widac 😄
    >>
    > Po pierwsze można radiowozy wpiąć w konwój co powiedzmy 5 samochód. Ale

    Chyba nie trzeba az tylu - chodzi tylko o zablokowanie jednego pasa,
    moze dwĂłch, na czas wjazdu.
    A geste radiowozy wiele tu nie zmienią.

    > to nadal nie rozwiąże problemu, że jedziesz prawy pasem te 120 k/h i

    Jak tiry jada, to raczej 90.

    > nagle musisz hamować, bo wyjeżdża uprzywilejowana kolumna. Moim zdaniem
    > tam wcześniej powinien być patrol zatrzymujący lizakiem pojazdy. 6 km
    > wcześniej jest poprzedni wjazd na autostradę. Wysyłasz radiowóz, który
    > sobie podjeżdża te 5,8 km i zatrzymuje się na wyłączonej z ruchu części

    Nie wolno, to nie parking :-)


    > przy zjeździe 200 metrów w wcześniej. W momencie, gdy przez radiotelefon
    > otrzymuje sygnał, że kolumna zjeżdża z S9 wystawiają wielki znak
    > ograniczenia prędkości do 70 km/h. Wówczas ten drugi patrol na wjeździe
    > może zatrzymywać ruch lizakiem i kogutami, a kolumna korzystając z
    > wyjazdu, który ma kolejne 300 metrów włącza się do ruchu. Jak się nawet
    > jakiś oszołom znajdzie, to ma pół kilometra, by się zorientować, że coś
    > jest "nie tak" i zjechać na lewy pas.

    Dobrze piszesz - tylko czemu koledzy tak nie robią :-)

    > Pomysł, by poprosić obsługę autostrady o pomoc tymi pojazdami z
    > błyskającymi strzałkami też nie jest głupi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1