eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Rafał Święch <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Fri, 24 Feb 2006 21:00:07 +0100
    Organization: -
    Lines: 31
    Message-ID: <1x30cilvld76n$.1q9mw2pbb4juz.dlg@40tude.net>
    References: <dtce7r$a3a$1@nemesis.news.tpi.pl> <dtcmbf$e76$2@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: r...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: dcs67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1140811201 26483 83.23.70.67 (24 Feb 2006 20:00:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2006 20:00:01 +0000 (UTC)
    X-User: raffaelli
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:369449
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 16:15:22 +0100, kam napisał(a):

    > Schwester napisał(a):
    >> 1. Czy taki telefon jest odpowiedzią na reklamację?
    >
    > tak
    > co innego udowodnienie, że miał miejsce
    >
    >> 2. Czy sprzedawca miał prawo odesłać rzecz do serwisu mimo iż żądałem
    >> wymiany?
    >
    > Jeśli wykaże, że wymiana była niemożliwa albo wymagała nadmiernych kosztów.
    >
    >> 3. Czy jeśli sprzedawca wysłał rzecz do serwisu i ten wpisał naprawę do
    >> karty gwarancyjnej to czy przez to nie tracę możliwości do złożenia
    >> reklamacji w przyszłości?
    >
    > Trudno powiedzieć, zależy od okoliczności.
    > O ile jeszcze możesz zaakceptować naprawę zamiast wymiany w ramach
    > ustawy, to nie pozwoliłbym na wpisanie sobie, że reklamowałeś na
    > podstawie gwarancji. Więc jeśli tak będzie to protestuj. Ale po co w
    > ogóle oddawałeś kartę gwarancyjną?
    >
    > KG

    Ja zrobilem ten sam błąd, oddałem karte, bo Pani w Salonie powiedziała, że
    nie ma sensu rozpinać paragonu od karty, bo oni i tak jej nie uzupelnią a
    tak przynajmniej mi nie zginie. Efekt taki, że wypełnili mi karte
    gwarancyjną, nie chcieli oddać czystej, a w końcu nie oddali wcale. Na
    dodatek nie naprawili telefonu. Efekt: sprawa w sądzie która trwa już
    prawie rok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1