  • Data: 2009-08-21 12:41:31
    Temat: Re: Niewskazanie sprawcy wykroczenia
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Wierzysz w to co piszesz? :)

    Znaczy czy wierzę, że sędziowie mogą być głupsi od pewnej liczby
    osobników nie będących sędziami? Oczywiście.
    Ba, ja uważam że pora część społeczeństwa jest mądrzejsza od Ciebie.

    > Zerknij na uzasadnienie (co prawda w treści tego artykułu tylko).

    A co mnie ten wyrok obchodzi?

    Ty zupełnie przy okazji i zupełnie nie na temat wydałeś sąd
    kategoryczny, że ten konkretny człowiek nie może być mądrzejszy od tego
    konkretnego sędziego sądu rejonowego w Zamościu i potraktowałeś to jako
    argument w dyskusji.

    To tak prostackie że szkliwo na zębach pęka przy czytaniu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813