eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjnaRe: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
    Date: Mon, 8 Sep 2003 14:56:48 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <bji5bg$jje$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1063033008 20078 172.20.26.241 (8 Sep 2003 14:56:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Sep 2003 14:56:48 +0000 (UTC)
    X-User: lidmar
    X-Forwarded-For: se198.internetdsl.tpnet.pl
    X-Remote-IP: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:163463
    [ ukryj nagłówki ]

    Arek <o...@i...pl> napisał(a):

    > > Witam
    > > Czy jest zgodne z prawem/kodeksem handlowym pobieranie przez serwis opłaty
    > > ( ok kilkadziesiąt PLN) w przypadku tzw. nieuzasadnionej reklamacji
    > > urządzenia będącego objętego okresem gwarancyjnym?
    >
    > Tytułem uzupełnienia:
    > 5 dni temu kupiłem monitor, ma on przykra wade ze ekran od czasu do czasu
    przez
    >
    > kilka sekund migota, nie wglebiajac sie w kwestie techniczne, ewidentna
    wina
    > monitora (testowałem na kilku komputerach) - generalnie rzecz mozna wykryc
    > jesli siedzi sie godzinke przed monitorem, usterka pojawia się w losowych
    > odstępach czasu. Zawiozłem go do serwisu (serwisant nie przyjechał do
    mnie).
    > Serwis upiera się, że monitor jest dobry, zadnych usterek nie stwierdzili,
    > dodatkowo żadają zapłacanie opłaty za nieuzasadnioną relamację. Co w tej
    > sytuacji mam zrobić?
    >


    jeżei w karcie gwarancyjnej nie było zapisu o odpłatności , to nie płacić.
    Jeżeli serwis nie chce wydać monitora bez opłaty , to żłożyć skargę np. u
    powiatowego(miejskiego) rzecznika konsumentów,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1