  • Data: 2010-06-24 07:27:41
    Temat: Re: Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl>

    Powiem Wam szczerze że nie lubie konfliktów, Przeprowadziłem się do
    mieszkania jak pisałem wcześniej, wnosiłem kibel do domu a on złapał
    mnie za ramię i zaczął wykrzykiwać, Bardzo, ale to bardzo mnie
    zaskoczył bo na początku to nie wiedzialem nawet kto to jest, dopiero
    jak wkładal klucz do zamka to sie zorientowalem.
    Kobieta tez nie jestem, ale problem jest taki że gość ma około 60 lat
    jest dwa razy wiekszy ode mnie więc w pysk mu nie dam bo go nawet nie
    zaboli.

    Mógłeś użyć gazu wzywając jednocześnie policję, ale ... czy to nie obróci
    się przeciwno Tobie to ciężko powiedzieć.