eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-10 21:30:07
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2012 19:42, froff pisze:

    > Piszesz nie na temat,

    Jak najbardziej na temat - Robert nie kojarzył tematu, więc mu go
    streściłem.

    > dopierdalasz się, a nawet kłamiesz i o ironio jako

    Ja nie kłamię. Po prostu ciebie prawda w oczy kole i nie potrafisz
    przyznać się do własnego błędu. Tylko brniesz dalej i chcesz narobić
    tzw. dymu - to jest ewidentne, bo od razu się pytasz "gdzie składać
    skargę?" zamiast zacząć od opisania problemu sprzedawcy.