eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?
    Date: Thu, 9 Feb 2012 21:20:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <jh19tg$gha$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jgu8h4$9vf$1@usenet.news.interia.pl> <jguv5u$87h$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jgv03j$a4e$1@inews.gazeta.pl>
    <4f336e57$1@news.home.net.pl> <jh13h6$q1c$1@inews.gazeta.pl>
    <4f34292d$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bix216.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328818929 16938 83.28.139.216 (9 Feb 2012 20:22:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Feb 2012 20:22:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4f34292d$1@news.home.net.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566790 pl.soc.prawo:698137
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4f34292d$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 09.02.2012 19:31, Robert Tomasik pisze:
    >
    >> To w czym ma problem, bo nie nadążam. Rozwiazuję umowę o przedłużenie, a
    >> jak obciażą jeszcze raz, to składam reklamację i kasa automatycznie
    >> wraca na rachunek. Sam pomysł z automatycznym porzedłużaniem jest o tyle
    >> fajny, ze ne trzeba pamiętać.
    >
    > Chce zrobić dym, że sprzedawca nie zauważył, że on wbrew umowie z bankiem
    > udostępnił dane komuś, kto klikał nie czytając w co klika.

    No to składa reklamację, że nie on inicjował transkację bez fizycznej
    obecności karty i środki wracaja na jegio konto, a akceptant kopie się z
    zamawiającym usługę. Nie za bardzo widzę, na czym problem polega.
    >
    > Nie myśli, czytać za bardzo nie umie, umowy łamie, ale chce, żeby ktoś
    > inny został za to ukarany... dobry kandydat na karykaturalnego USAmana
    > ;-/
    >
    Nie moją sprawą jego ocena, tylko nie wiem, w czym problem. To znaczy teraz
    już wydaje mi sie, że wiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1