  • Data: 2018-01-21 23:13:26
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-01-18 o 18:42, Animka pisze:

    > Dziecko (jeśli było żywe) moglo się np. czegoś lub kogoś przestraszyć, a
    > najbliższej osoby nie było przy nim.

    Zostawienie dziecka w samochodzie i udanie się na zakupy jest moim
    zdaniem głupim pomysłem, tym nie niej nie można tego jednoznacznie
    przełożyć na spowodowanie śmierci. Co do zasady może się okazać, że
    dziecko zmarło podczas dojazdu do sklepu, że go matka nie zauważyła po
    prostu, bo leżało w foteliku) i jej zakupy w ogóle związku ze zgonem
    absolutnie żadnego nie mają.