    From: "Herbicyd" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy zleceniodawca - dluuugie
    Date: Mon, 24 Feb 2003 11:47:58 +0100

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl> napisał w
    wiadomości news:b3b1j6$1mr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wystaw rachunek, określ na nmi termin płatności i po jego upływie pozwij
    go
    > o zapłatę.
    > ps. jeśli nie rozwiązaliście umowy na piśmie (tej pierwszej) możesz go
    > pozwac o wynagrodzenie z tytułu tej umowy

    Dzieki za pomoc...
    Zapytam w takim razie o jeszcze jedno.
    facet po rozmowie w zeszlym tygodniu wprost mi powiedzial ze nie zaplaci,
    w umowie pierwsza nie zostala wypowiedziana PISEMNIE - uzgodnilismy jedynie
    zeby nie mieszac w paierach niech zostanie jak jest - "odeszla" ode mnie
    praca nad dokumentacja w formie papierowej na rzecz ciaglej konsultacji na
    miejscu budowy (cos jakby cos za cos - suma wynagrodzenia zostala bez
    zmian).
    Druga sprawa termin zaplaty zostal okreslony w umowie pierwszej - wraz z
    koniecznoscia wystawienia rachunku za prace i terminem platnosci po jego
    wystawieniu.
    Pytanie brzmi co dalej po terminie platnosci - gdzie isc - zalozyc sprawe
    cywilno - prawna w sadzie czy isc do skarbowki aby faceta docisnac (facet
    moja prace w koszta wliczyl - ja nie wystawilem rachunku - znaczy oszukal
    Skarb Panstwa - glownie chodzi o to ze zanim Sad rozpatrzy sprawe minie
    troche czasu a skarbowka dobierze mu sie znacznie wczesniej do konta - fakt
    ze ja na tym nic nie zyskam ale facet troche opadnie z powietrza).
    Co byloby bardziej wskazane - jaka kolejnosc???
    Herbicyd