  • Data: 2005-12-30 21:09:05
    Temat: Re: Nieuczciwy zapis pracodawcy? - prośba o opinie [długie]
    Od: "Tomasz K." <...@...m.cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2005 21:56:04 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Poziom bzdury raczej wskazuje na to, że ktoś koniecznie chciał to ujać
    > bardzo naukowo, a nie do końca przemyślał.

    Dzięki za informacje.

    W takim razie, czy nie muszę się obawiać, że ten fragment:

    #v+
    Ponadto zobowiązuje się do nie rozpowszechniania...
    [...]
    oraz nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa Spółki, których
    rozpowszechnianie, ujawnianie lub wykorzystywanie mogłoby zaszkodzić
    wizerunkowi lub w inny sposób wyrządzić szkodę Spółce.
    #v-

    - nie jest czymś co na przykład zabroni mi pracować u konkurencji
    wykorzystując wiedzę nabytą w poprzedniej firmie albo kontaktować się z
    tymi samymi klientami znając ich dane (praktycznie dostępne, bo na
    stronie tej firmy lub w książkach telefonicznych) z poprzedniej firmy?

    pzdr,
    Tomasz Kania
    --
    NOT my e-mail: h...@e...flooding.cc
    Those who can, do; those who can't, simulate.