eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić › Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
  • Data: 2008-12-05 00:54:00
    Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Dec 2008 19:32:01 +0100, mareK napisał(a):

    > Co w tej sprawie można zrobić?
    (...)

    Nie wiem czy przypadkiem ze mną jest coś nie tak, ale zrozumiałbym Cie
    dokładnie tak jak sprzedająca.

    Proponuje cene 2450 za towar z dodatkami.
    Obniżam do 2250.
    Piszesz, że dobrze, że daje dodatki, ale nie będziesz z nich korzystał i
    dajesz 2050.

    "Nie będe korzystał" + dużo niższa cena - jak dla mnie zachowanie
    sprzedającej jest logiczne.

    --
    best regards,
    scream