eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić › Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
  • Data: 2008-12-05 00:03:08
    Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca na Allegro czy można cos z tym zrobić
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mareK" < > napisał w wiadomości
    > Dodając "Prosze dac znac, badz napisac swoja propozycje dogadamy sie :)"
    > Napisałem, "dobrze, że są te stopki ,ale nie wiem czy je wykorzystam" i
    > zaproponowałem cene 2050zł
    >

    > Co w tej sprawie można zrobić?
    > Czy jak zgłosze do prokuratury podejrzenie oszustwa, to czy wogóle się tym
    > zajmą?

    Witam!
    Nie wiem dlaczego zawracasz głowę kobiecie. Jeszcze chwila i oskarży Cie o
    złośliwe niepokojenie. Napisałeś przecież, że stopki moga nie być Ci
    potrzebne. Potem uzgodniliście obniżoną cenę a Ty się zgodziłeś. Mogła to
    zrozumieć inaczej niż Ty.
    Myślę, że wyjścia są 3 : albo zwrócisz jej maszynę a ona Ci kasę (pewnie
    pomniejszoną o transport), albo pogodzisz się z aktualną sytuacją i
    przestaniesz sprzedającą niepokoić, albo podasz ją do sądu. Tyle, że jeśli
    to ona wygra sprawę, to Ty być może zapłacisz koszty, które mogą przekroczyć
    wartość maszyny, jeśli będziesz miał pecha.

    Pozdrawiam
    zenek

    PS. Sprawa nie nosi znamion oszustwa, pozostaje droga cywilna.