eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?Re: Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!
    newsfeed.freenet.ag!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7
    !news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 17 Nov 2015 11:13:00 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ?
    References: <564a5e70$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <564a5e70$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <564afda0$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.228.162
    X-Trace: 1447755168 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22834 79.186.228.162:58039
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1675
    X-Received-Body-CRC: 2839041977
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:752357
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.11.2015 o 23:53, Radek D pisze:
    > "Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.
    > Telefony używane sporadycznie - ale jednak potrzebne.
    > W obu telefonach po blokowane wszystkie SMS premium, roamingi,
    > usługi dodatkowe jednak 2-3 razy do roku powtarza się ten sam scenariusz
    > - operator bez jakiejkolwiek chęci i zgody
    > użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane
    > są wszystkie komunikaty i telefony od operatora. Po kilku miesiącach
    > użytkownik widzi, że pieniądze znikają z konta - wtedy trzeba odkręcać
    > aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga.
    >
    > Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich
    > przekrętów ?

    Tak. Zmienić operatora.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1