    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawdzone procesory
    Date: Tue, 24 Oct 2006 20:46:49 +0200

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail f...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > od razu dodam ze ja czegos takiego nie planuje, ale w oparciu o to co
    > piszecie imo allegro powinno zabronic wystawiania takich "niesprawdzonych"
    > czesci.
    > Widac bowiem wyraznie ze to prosty sposób na oszustwo, a kupujacy ze
    > wzlgedu na koniecznosc udowodnienia oszustwa jest wlasciwie skazany na
    > porazke.

    Myslisz jak typowy polak, ze wszystko jest od razu oszustwem. A na dobra
    sprawe jaka masz gwarancje, ze ktos kto wystawia na licytacji urzadzenie
    jako sprawne nie przesle za miast niego cegly? A podane dane beda
    nieprawdziwe?
    Moze od razu powinni allegro zdelegalizowac?
    Qrcze pachnie mi to ideologia godna naszych obecnych rzadzacych.
    Wszedzie spisek.

    IMHO nie mozna jednostkowych sytuacji przypisywac do calosci!

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM