  • Data: 2007-07-08 18:26:16
    Temat: Re: Niesmiertelny temat: WKU :) Kiedy się do nich zgłosić?
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f6r69n$iv8$1@inews.gazeta.pl...
    > obronie w WKU i wyjaśnić uczciwie całą sprawę licząc na jakąś ludzką twarz
    > urzędników (np odroczenie na czas trawania stażu) czy też olać ich i co
    > najwyżej czekać na przesyłkę i wtedy decydować co dalej?

    Dawno dawno temu jeden z "wykładowców" mówił tak

    "siedzę sobie na górce pod lasem i widzę,że drogą idzie logika minęła
    chwila, a za nią idą naukowcy, później długo długo nic i widzę jadących
    chłopów na wozach drabiniastych,później rządowi urzędnicy znowu nic długa
    długa przerwa o i widzę prawników i policjantów,a po godzinie patrzę i widzę
    wojskowych."- Tak, więc radzę uważać może na ludzką twarz możesz liczyć, ale
    na rozum to mam wątpliwości,co sądzę po obejrzeniu jednego z programów w
    telewizji,kiedy to celowo powołano człowieka do wojska by mu uniemożliwić
    studiowanie

    akohoro