    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesłuszne aresztowanie
    Date: Wed, 4 Oct 2006 22:02:08 +0200

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eg0q9j$6v9$1@news.onet.pl...

    > Nie złożył z prostej przyczyny - bo siedział całą dobę zamknięty.

    W chwli zatrzymania jest pouczany, że ma prawo wnieść zażalenie. Jesli chce z
    nigo skorzystać, to dostaje kartkę papieru, pisze zażalenie i natychmiast z tym
    nabojem jedzie się do sądu.

    > Podejrzewam, że policja miała jakiś rysopis? No bo chyba nie robią łapanki w
    > całej okolicy na chybił-trafił?
    > Sęk w tym, że do rysopisu chłopak nijak nie pasuje.

    A znasz ten rysopis? Zresztą z rysopisami tak jest, że czasem pół miasta do nich
    pasuje. Zwłaszcza, jak świadek nie ma w tym wprawy.

    > Zgadzam się, że nie wolno ich gwałcić, aczkolwiek bycie pijaczką raczej
    > świadczy o wiarygodności poszkodowanej. Nie wspomnę już, że trzeba być niezłym
    > idiotą, żeby mając 20 lat i dziewczynę gwałcić na ulicy starą pijaczkę?

    Z mojego doświadczenia wynika, że niekoniecznie masz niestety rację co do rzeczy
    ogólnej. Nie chciał bym, byś to odebrali jako atak na Twojego kolegę, tym nie
    mniej nie policjant nie może zakładać, że po ulicy chodzą sami zrównoważeni.
    Poza tym trzeba być niezłym idiotą, by w ogóle gwałcić jakąś panienkę, a wiek i
    wygląd ma tu juz drugorzędne znaczenie.