eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?Re: Nieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s2.onet.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?
    Date: Thu, 15 Jan 2009 12:08:04 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 46
    Message-ID: <gkn5ep$qj7$1@news.dialog.net.pl>
    References: <gkm0a3$l04$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-22-26.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1232017689 27239 87.105.22.26 (15 Jan 2009 11:08:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2009 11:08:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gkm0a3$l04$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090114-0, 2009-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:571783
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gkm0a3$l04$1@node2.news.atman.pl...
    > Skończyła mi się umowa w Orange. Poszedłem do reala do punktu Orange i
    > facet z obsługi rozwinął przede mną mozliwości, które
    > zaakceptowałem. Tyle że nie było telefonu jaki chciałem. Po 2 tyg.
    > przyszedł telefon i facet zaprosił mnie na podpisanie umowy. wyjął aparat
    > i dał go
    > "poczuć wzrokiem i rękami". A potem oswiadczył że jeden z punktów, którego
    > dotyczyła nasza umowa, nie jest już możliwy do realizacji. Ciężko się
    > zdziwił jak postanowiłem rozwiazać umowę i poprosiłem o odpowiedni druk.
    > Wypełniłem go, facet też coś tam dopisał, wziąłem potwierdzoną kopię i
    > poszedłem do domu czekać na telefonu z ofertami z BOK. Przez 2 tyg. - NIC.
    > Poszedłem więc do salonu głównego w Centrum biznesu aby zmienić abonament
    > na Orange Go.
    > Jakież było moje zdziwienie kiedy okazło się że wypełniony formularz nie
    > spełnia jakistam wymogów formalnych a nawet wogole nie dotarł do Orange !
    > Skonfudowana pani nawet nie próbowała mnie na abonament namówić tylko
    > szybko załatwiła przeniesienie numeru do Orange Go.
    > Po wyjściu z salonu zaczalem sie zastanawiac jak długi proces czekałby
    > mnie gdybym przestał płacić abonament, przekonany że "rozwiązanie umowy"
    > doszło do skutku....
    > I komu miałbym go wytoczyć ? Cholernemu sprzedawcy z reala ?
    >
    > Piotrek

    zapewne dostałes egzemplarz rezygnacji - kpie dla siebie.
    nieatpliwie było tam napisane ze wypowiadasz odnie z zasadami i na koncu
    podbil pieczatke mily pan i sie podpisał.
    Wiec jestes 'Kryty"
    Gdyby punkt faktycznie nie przefaksował rezygnacji ( z doswiadczenie aiem ze
    czasami robia to zbiorczo i niestaty nieterminowo) to na pewno w któryms
    momencie odezwałby sie operator prosząc o uiszczenie zaległych opłat. Ty
    wtedy faksujesz dokument z datami i podpisam i po sprawie.
    Ale w sumie jesli chciałes przejsc na Go to wyszło Ci to na zdrowie ;)
    Gdyby rezygnacja zostala przyjeta w terminie i np, do salonu dotarłbys kilka
    dni pózniej nie miałbys juz szansy na Go z tym samym numerem ;)

    Morał z tego taki - unikajcie małych punktów. One sa fajne jak chcesz cos
    kupic.. jak załatwic cos czasochlonnego i nie dajacego kasy dealerowi...
    zapomnij ;)

    z doswiadczenia

    Easy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1