eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ? › Re: Nieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?
  • Data: 2009-01-15 11:08:04
    Temat: Re: Nieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gkm0a3$l04$1@node2.news.atman.pl...
    > Skończyła mi się umowa w Orange. Poszedłem do reala do punktu Orange i
    > facet z obsługi rozwinął przede mną mozliwości, które
    > zaakceptowałem. Tyle że nie było telefonu jaki chciałem. Po 2 tyg.
    > przyszedł telefon i facet zaprosił mnie na podpisanie umowy. wyjął aparat
    > i dał go
    > "poczuć wzrokiem i rękami". A potem oswiadczył że jeden z punktów, którego
    > dotyczyła nasza umowa, nie jest już możliwy do realizacji. Ciężko się
    > zdziwił jak postanowiłem rozwiazać umowę i poprosiłem o odpowiedni druk.
> [...]

    zapewne dostałes egzemplarz rezygnacji - kpie dla siebie.
    nieatpliwie było tam napisane ze wypowiadasz odnie z zasadami i na koncu
    podbil pieczatke mily pan i sie podpisał.
    Wiec jestes 'Kryty"
    Gdyby punkt faktycznie nie przefaksował rezygnacji ( z doswiadczenie aiem ze
    czasami robia to zbiorczo i niestaty nieterminowo) to na pewno w któryms
    momencie odezwałby sie operator prosząc o uiszczenie zaległych opłat. Ty
    wtedy faksujesz dokument z datami i podpisam i po sprawie.
    Ale w sumie jesli chciałes przejsc na Go to wyszło Ci to na zdrowie ;)
    Gdyby rezygnacja zostala przyjeta w terminie i np, do salonu dotarłbys kilka
    dni pózniej nie miałbys juz szansy na Go z tym samym numerem ;)

    Morał z tego taki - unikajcie małych punktów. One sa fajne jak chcesz cos
    kupic.. jak załatwic cos czasochlonnego i nie dajacego kasy dealerowi...
    zapomnij ;)

    z doswiadczenia

    Easy